Ojojoj

SOM jag jobbat med detta! Ni ser väl (annars j***lar :P ) att jag ändrat utseende på bloggen. Är inte riktigt hemma på det så det har tagit ett tag.. Är inte färdig heller. Det blir inte riktigt som jag vill.. Ni får nöja er med detta så länge så ska jag försöka få till det tillslut.

Imorgon åker jag och Patrik till Sthlm. Vi jobbar som vanligt till fem och sedan tar jag bussen till Härnta och därifrån blir det sedan bil. Vi ska hälsa på P´s bror och hans fina lilla familj. De har nyss flyttat så det ska bli kul att se hur de fått det. Passar även på att klippa oss hos Sofia och hälsa på henne.

Ser verkligen fram emot helgen!

Nu är det verkligen god natt för mig. Har varit såå trött i veckan och dessutom ska vi ju bila ner så.. NATTI NATTI rara vänner!

Puss

Kommentarer
Postat av: Emma

Va fint =)!Ha en super trevlig helg..Kraam

2010-05-27 @ 10:29:48
URL: http://norrlanskgudinna.blogg.se/
Postat av: Malin D

Vad duktig du är! Fin blogg har du gjort! Ha en kul helg!=)

2010-05-27 @ 14:51:31
Postat av: mamma

Snyggt - liksom min morsdags-present! Tack!

KRAM

2010-05-27 @ 21:31:18
Postat av: Erik

Bra gjort! Hoppas det varit en trevlig helg! kram

2010-06-01 @ 08:15:15

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0