Tidigt idag

*Gäsp*. Börjar en timme tidigare idag. Bra eftersom jag gärna vill jobba in lite tid då jag ska vara ledig nästa fredag. Är dock trött och hade inte sagt nej till att få lägga mig under täcket igen.

Har ont i mina knän. Var bara ett igår, men nu känns det i båda. Är inte säker på att det är knät i vänstra benet, utan kanske mer vaden. I höger ben är det definitivt knät. Jag har ju inte gjort illa mig men det var likadant efter förra korpenmatchen. Börjar fundera på om man kanske ska spela fotboll när man får ont i knäna efteråt? Vill verkligen inte skada dem ordentligt! Verkar inte kul.
Vi spelade vår andra match igår. Förlorade med 1-0. Inget mer att säga om det. De var bättre! Tyvärr var det jag som stod i mål när de pytsade. Tjejen som stod innan var jätteduktig men sträckte sig tydligen och jag fick ställa mig där bara sådär. Hann inte ens få på mig handskarna innan de sköt i mål. Haha.

Efter jobbet ska vi kolla på en lägenhet :).
Nä, nu måste jag lägga på ett kol.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Usch, hoppas värken i knäna går över! :/ Va kul att titta på lägenhet, lycka till! :D KRAM

2010-05-18 @ 09:09:09
URL: http://nattanorberg.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vad spännande med lägenhetsvisning!

2010-05-18 @ 22:31:59

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0