Alone

Hjärtat är i Härnösand och jobbar i dagarna två så idag är jag ensam hemma. Det kan vara ganska skönt att ibland få ensamtid, men idag hade jag gärna haft honom hemma.
Jag ska passa på att hänga upp gardinerna jag köpte i söndags. Jag längtar tills vi ska dricka glögg! Förhoppningsvis på lördag! :)

Förresten har produkterna från mitt Aloe Vera-sminkparty kommit. Vi passade på att köpa lite extra (dock inte smink utan "vanliga" produkter) och ge bort i julklapp. Smart va! Så bra grejer och så FÅR man dom (ja, nu är det ju inte vi som får dem, men någon annan som behöver dem). Hihi!


Ett you tube-tips som tårarna alltid rinner lika mycket till varje gång jag ser den.




Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0