Dag 13: Den här veckan

Ja, den har ju precis börjat. Måndag kväll och veckan ser ut att bli stressigare än vad jag förväntade mig. Åtminstone på jobb-sidan. Chefen kommer inte i morrn och kanske inte på onsdag heller, så det blir till att jobba för två ;). Än så länge ser det ut att bli en rätt lugn vecka (håller tummarna), så fortsätter det så blir det nog inga problem.

I morgon åker vi nog och grattar Mange (Brittas). På onsdag blir det träning för nu har Patrik äntligen skaffat gymkort :)! Torsdag likaså, träning. Men då blir det ett Combat-pass för min del. Fredag hoppas jag på att hinna baka lussebullar. Får se hur länge jag måste jobba. Lördag & Söndag - mys, mys, mys!!


Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0