Dag 6: Min dag

Haha, den här rubriken känns lite som det jag skriver om varje dag.
Nåja, här kommer det;

I morse hade jag lust att ligga kvar i sängen en timme till när väckaren ringde, men det var bara att kliva upp! Utetermometern visade -14,7 C. Det förstärkte känslan att hoppa i säng igen. Meeeen så klart gjorde jag inte det. Nej, jag åt frukost med Patrik, borstade tänderna och tog på mig ytterkläderna och traskade iväg till jobbet.

Efter en helt vanlig arbetsdag kom mamma och mötte upp mig innan vi gick hem till oss och lagade mat. Det blev korvstroganoff, ris och sallad. Patrik kom hem lagom till dukningen.
Efter maten bytte jag och mamma om och knallade iväg till Step In för ett Body Combatpass.
En svettig timme senare gick jag förbi jobbet för att hämta min mobil som jag glömt.
Samtidigt som jag kom hem, kom också hjärtat hjärtat hem från ett jobb han kollat på, så då tog vi en dusch och sen har vi sett på tv och kramats i soffan :). En lagom dag tycker jag!

Bilden är inte från idag - vi dricker inte vin på måndagar :P

Men lika mysigt har vi dock haft!




Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0