Sjuk idag

För första gången på FLERA år är jag hemma från jobbet. Mådde illa hela dagen igår på jobbet, men härdade ut tills jobbdagen var slut. La mig på soffan och sov en stund när jag kom hem. P körde hem från Härnta igår efter jobbet och strax efter han kom hem sprang jag in på toan och spydde. Hände en gång till innan jag återigen däckade i soffan. Hade sjukt ont i höfterna, svanken och nacken. Konstigt! Känns mycket bättre idag, men är alldeles skakis av att inte ha ätit nåt sedan lunch igår (och blivit av med allt igen). Provade med lite fil när P åkte till jobbet, och det verkar fungera..

Nu ska jag fortsätta kika på Dansbandsbrudar. Melissa i Zlips är med och i sommar spelade de in en del av denna serie på Öland. De avslutade kvällen med ett Village People-inspirerat nummer där våra vänner var med och dansade, alldeles inoljade. Modiga grabbar!








Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh fy! Magsjuka... Då är man typ hängig i en vecka efteråt.. Hoppas du blir bättre snart!

2010-11-10 @ 18:56:47

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0