Tisdag

I kväll kommer Patrik hem :)! Och dessutom får vi besök av Erik, en kompis från Skellefteå. Han ska äta middag med oss så nu håller jag på att koka potatis till "pärmosn". Nu när vi fått en elvisp av mamma och pappa så kan man ju göra allt möjligt. Mycket mindre ansträngande att, t.ex. vispa grädde. Men det blir ingen grädde idag utan det får räcka med potatismos. Till det blir det ugnsstekt falukorv. Längtar tills vi ska äta!

Denna dag har också gått rätt fort, faktiskt. Jag tror faktiskt att det är lite inspirerande att se hur mycket jag måste ha utvecklats sedan jag började jobba. Man inser det på ett annat sätt när man kan jämföra med nåt. Vi har ju, som sagt, en praktikant och även om man är olika på alla möjliga sätt så kommer man ihåg hur vilsen man kände sig i början. Det är stor skillnad på att sitta och "jobba" på skolan, mot att verkligen producera!
Skönt att det känns så. Hade varit lite ledsamt att inte ha gått framåt ;).


Kommentarer
Postat av: Nathalie

haha vilken rolig bild! :)

2010-11-16 @ 19:22:09
URL: http://nattanorberg.blogg.se/
Postat av: Emelie

Haha, vad lustigt! Vi åt också potatismos (som jag vispade med elvispen) och ugnsstekt falukorv idag.

2010-11-16 @ 22:33:07

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0