500

Oj, såg att mitt förra inlägg var mitt 500:de :D. Har iofs hållit på i några år, med varierat engegemang.


Har varit en skön dag idag. Jobbdagen gick relativt fort, gick hem och lagade pannkaka och tvättade med Patrik. Sen har vi varit till mitt jobb en sväng och fixat ett avtryck och nyss åt vi varma mackor :). Är så otroligt skönt att ha ♥ här hela tiden :). Inte bara ibland. Inte bara på helgerna. Utan nästan hela jämt! Jag är alldeles lycklig i hjärtat!


 

Nu ska jag borsta klart tänderna och skynda mig att krypa ner under täcket och kramas!


Kommentarer
Postat av: Malin E

Förstår att det känns väldigt kul att vara sambo, det tycker ja me !! :) Kram på er !

2010-10-07 @ 08:24:02
URL: http://www.genommallasogon.blogspot.com

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0