Black-eye

 

 

Börjat  med droger? Så stora pupiller brukar man väl ändå inte ha!?! Så går det när man har en kompis som är optiker ;). Såg typ ingenting på väg hem från synundersökningen.. Det gick rätt bra inomhus för där var det ljust, men när jag väl klivit ut genom dörren blev det jättemörkt (mycket svårt att se). Tur att det är röda och gröna ljus så man vet när man kan gå över vägen och inte, hihi. Hoppas bara inte att jag mötte någon jag känner som tyckte att jag verkade disträ. Hahaha!

När jag väl kom hem kunde jag ta på mig brillorna och se bättre - på långt håll. Var inte det lättaste att rensa en kyckling kan jag säga. Hade jag inte haft glasögonen hade jag inte kunnat skriva detta.

Kommer iaf att bli toppen att få arbetsglasögon. Mycket lättare att sitta och slipa fram prep-gränser :).

 

Patrik har varit och handlat. Blir smoooooooooothie i kväll med. Tror bestämt att det strax är klart ;).


Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0