Brillan

Vi kom nyss hem från Magnus och Britta. Grabbarna kollade på hockey och jag och B red en sväng. Det har blivit alltför långt mellan gångerna. Då menar jag inte ridningen, utan att vi ses. Det blir så himla mycket att prata om varje gång när det är för länge emellan ;).
På lördag ska vi i alla fall ses igen över ett glas vin, eller två. Mange å Patrik ska på hockey så jag och B får soffan för oss själva :).

Just nu håller godingen min på att fixa med dörrmattor. Blir jättebra!
Jag lovar att det kommer bilder på lägenheten, så småningom. Just nu finns det inte så mycket att visa. Ingen riktig säng har vi och soffan ska vi förmodligen hämta i Härnta på fredag. Så Emelie, håll ut! :)


Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0