Danshelg

Idag har vi städat inför visningen av Patriks lägenhet. Nästa tisdag är det dags och förmodligen är det ingen som åker hit innan dess så vi passade på att fixa det nu när vi ändå var här nere.
Helgen har gått i dansens tecken. Det var premiär för Härnömaran och då passade vi på att svänga våra lurviga. I fredags var jag inte alls taggad. Lite extra trött tror jag eftersom jag inte riktigt såg som vanligt på fredagsförmiddagen. Sol dessutom och pupillerna gick inte tillbaka till vanlig storlek förrän på kvällen så även fast det var ljust ute drog de inte ihop sig när solen bländade. Det blev ändå en ok danskväll.

Lördagen blev lite av en fixardag. Hämtade skyltar som skulle sättas upp vid tomten (som P också har till salu), samt pinnar för att markera tomtgränsen. Började med städningen och hämtade bilen hos J och T, eftersom den blev kvar där på fredagen. Hem och fixa i ordning oss och sedan middag på Hamnkrogen.
Efter det gick grabbarna på förfest och jag och Petra gick på dansmaran. MYCKET mer folk och dessutom dansfolk! Jag var laddad till 1000 och det var riktigt kul! Efter ett tag kom även våra alldeles egna danspartners dit och kvällen blev helt toppen!!

Nu måste jag sluta för vi ska visst kolla på nåt på datorn ;).


Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0