Med hund - för en stund

Idag vid lunchtid kom Sandra och lämnade Hera här. Hon fick sedan följa med mig till jobbet tills jag slutade och sedan gick jag hem med henne och direkt till affären för att handla.
Lagade middag till mig och hjärtat som jobbade över. Såg ett avsnitt av Oskyldigt dömd och sedan begav vi brudar oss ut på prommis. P skulle spela tennis så han hoppade promenaden.
Hon har verkligen skött sig bra, lill-Hera. Lugn och fin. Hon fick vara lös en stor del av promenaden.
Nu har hon slocknat på sin fäll utanför sovrummet. Hon skulle allt bra gärna vilja sova där vi sover, men vi bestämde att hon inte skulle få göra det.

Imorgon är det återigen fredag. Me like!

Imorgon ska vi hämta soffan :)


Kommentarer
Postat av: Malin E

Jag tänkte på det när du hade skrivit Hera igår, att det namnet hörde ihop med Sandra, men jag släppte det.. nu fick jag ihop det.. :)

2010-10-08 @ 08:27:52
URL: http://www.genommallasogon.blogspot.com

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0