Vinter?

Är så mörkt på mornarna nu. Och kvällarna. Börjar skymma redan strax innan jag slutar jobbet. Det är ju iaf lite snö på marken och den lyser ju upp litegrann!

I fredags hade vi en lugn och mysig hemmakväll. Lagade mat, drack ett glas vin och sedan åt vi choklad och såg Idol. Lagom soft.
Dagen efter var vi hos Brille och Magnus. B och jag körde Svarten (åkte bakom i hästvagn...eller vad det kallas..). Jättemysigt! Sedan gick vi in och lagade mat till grabbarna, samt två kompisar till B och M. Supergott!



Efter blev det TP. Ingen vann och ändå spelade vi i x antal timmar.
Tusen tack för en trevlig kväll!

Igår lyckades jag äntligen hitta en klipptid som passade mig. Trodde jag ja. När jag berättade för P att jag skulle till frissan på torsdag så frågade han; vilken tid? "Kl.16.45" sa jag. Då skrattade han bara och frågade om jag hade glömt att jag ska till Britta på synundersökning då.. Hmm, verkar som att jag är rätt yr i bollen. Fortfarande! :-S
Nu har jag iaf avbokat klipptiden. Jag har ju hållit ut så länge nu att några dagar/någon vecka till inte spelar så stor roll.

Nu måste jag kila till jobbet. Hoppas ni får en bra dag :)!

Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0