Bra av mig

Efter hockeymatchen (som f.ö. inte var den roligaste matchen jag sett.. Modo förlorade. Vi gick när det var 5 min kvar och då stod det 1-4) bestämde jag mig för att ta en löparrunda medan P kollade på ett jobb han ska göra här framöver. Hittade en ficka på tröjan jag brukar springa i och det var ta mig tusan en riktig höjdare. Där fick jag ju plats med mobilen! Bra att ha när man vill ta tid, plus att den är bra att ha med sig.
Gick hyffsat att springa 4,5 min/km. Blev inte så lång runda. 4 km räcker när jag inte sprungit regelbundet. Ska skärpa mig för jag tycker faktiskt att det är härligt att springa nu under hösten.

Snart kommer hjärtat hem så jag ska skynda mig att duscha.

Snart flyger jag fram i löparspåret


Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0