Fiskbullar!

Idag efter jobbet tränade jag och mor och sedan gick vi hem till dem och åt fiskbullar (i hummersås), potatis, en tomat, smör å pärer´n. Mumma :)! Sedan såg vi på Idol och jag hade nöjet att få klippa Novas klor. Efter det blev det en prommis in till stan och mamma vände då hemåt igen.

Har precis vikit lite tvätt. Tar resten imorrn för nu ska jag soooova. En sak fattas dock - min Patrik. Men, det är iaf torsdag imorgon och eftersom det är maran i helgen så kommer P upp en dag tidigare. Det betyder med andra ord att jag får ha honom hemma (japp, nu är det här hemma!) redan från imorgonkväll :).

Nu, natti mina vänner!



Kommentarer
Postat av: mamma

Men herre je! Sitter kepsen fast????! ;)

2010-09-09 @ 15:52:02

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0