Fullt upp!

Har blivit dåligt med uppdateringar här den senaste veckan. Haft fullt upp med flytt och bröllop. Tack och lov är allt flyttat och nu återstår "bara" att få allt på plats. Jag bor hos mamma och pappa den här veckan :). Skönt att inte stressa med uppackningen och dessutom prata lite vid matbordet och läsa tidningen.

Nu ska jag borsta tänderna och hoppa i säng. Har varit trött hela veckan!

 

Jag hittade en bild på Nova och Eddie när de hoppar efter snöbollar. Hihi! Jag saknar min go-skrutt ännu mer på hösten. Det är något särskilt med luften som får mig att tänka på alla promenader vi tagit. Hösten var en riktigt härlig årstid när jag hade Eddan.

 


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad kul att ni äntligen har flyttat..får komma å hälsa på nästa gång å se hur ni har det =)!Å söta lilla Eddie..super fin bild på båda vovvarna!!Massa kram från mig

2010-09-02 @ 10:56:29
URL: http://norrlanskgudinna.blogg.se/

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0