Gardin-mojängs-problem

Går just nu omkring i lägenheten med min favorit t-shirt. Det är egentligen Patriks tröja och den hade han på sig i helgen så den luktar helt underbart gott :). Får man lukta så gott tro?

Jag tänkte hänga upp gardiner (hänger man gardiner??) i vardagsrummet, men nu hittar jag inte de där "mojängerna" man hänger upp dem i. Alltså, det är först ringar man har runt stången och i dem hänger man krokar man hakat fast i gardinernas "spår" på baksidan. Hahahaha, herregud, jag är verkligen värdelös på att förklara. Det är inte lättare när man inte vet vad allt heter.. Men jag tror iaf att det är fransk veckbands-upphängning. Då kanske det klarnar för vissa?
Spelar inte så stor roll, för det jag egentligen tänkte säga var att det blir problematiskt att få upp gardinerna utan de där sakerna.



Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0