Ny vecka

Måndag och en ny vecka har startat. Aningens trött efter lördagen i Dannes stuga. Var lätt värt det :). Vi hade himla mysigt, jag, Patrik, Danne, Emil, Johnny, Jessica och Sandra. Och doggsen så klart; Werner och Stella.
Grillade, drack vin, pratade, mös, badade vildmarksbad och i det kalla (!) havet, dansade så hela stugan lyfte, tror jag. Gårdagen (söndag) blev dock något av en seeeg dag för alla inblandade. Vi åt frukost, latade oss, sov en stund, vaknade och satt i solen på terassen, somnade en stund till, grillade korv o.s.v... När vi kom hem somnade vi om igen och sov två timmar. Mamma och pappa hade försökt kontakta oss via mobiler, men vi var så döa att vi inte hörde ett skvatt. Inga problem att somna om sen vid halv elva heller. Jag var lite orolig för det innan, men det gick bra.



Stella






Emil





Johnny, Jessica och Stella





Danne och Patrik










Goa Sandra är framme!





Hjärtat ♥





Sandra





Sandra och Werner myser





Johnny och Stella myser också





Jessica blev lite avis och ville också gosa med sin Stella





Jag






Emil






Man kan inte alltid vara seriös. Ok, jag är sällan seriös!






Man får visst torka upp det man spiller..






Dagen efter på altanen. Trötta själar :)






Blev trångt i sängen ett tag när vi vilade dagen efter.






Emil och Werner






Njutar´n Werner.



Vi inhandlade stolar och matbord i lördags :-D! Wiiihoo! Blev ett vitt bord som man kan förlänga med iläggsskivor så att det blir 2,70. Som kortast är det 1,70 så då får det ju plats här i läggan. Det fiffiga är att vi kommer kunna sitta många runt omkring om det behövs, t.ex. när familj och vänner kommer på besök :). Dessutom kan vi ju använda det senare också när vi bor i hus.

Saknar dig hjärtat!

Kommentarer
Postat av: mamma

Men så förvånad jag blir över att du spillde... ;) NOT! Men brås man på sin mor så gör man. Det är bara att vara beredd - på att torka.

Verkar ha varit en kanonhelg! Men det förstod vi ju när ni var medvetslösa!! ;)

2010-09-07 @ 19:29:27

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0