Surfin´!

Nu kan jag äääntligen surfa runt på nätet igen. Internetuppkopplingen slutade funka i fredags och idag ringde jag leverantören och frågade vad som var fel. Grejen är den att jag/vi tog över bredbandsuppkopplingen efter de som bodde här innan och det blev nåt vajsing när de bytte kund i deras datasystem. Men nu är det som sagt kirrat!

Jag tyckte det var rätt lugnt och skönt utan internet, faktiskt. Men det är ju trots allt en massa praktiska saker man lättare fixar via nätet än IRL. Räkningar t.ex. Sen är det ju rätt trevligt att ha nåt att kika på när jag inte har tv (ja Malin, det är sant! :) Har inte haft tv på över ett år och det känns faktiskt heeelt ok!)

Nåja. I helgen var det maran. Som vanligt mycket trevligt! Framförallt att träffa alla härliga människor :). Jag har inte varit så flitig med kameran i helgen, så det finns inte så mkt bilder. Ganska skönt att bara koppla av och umgås ist för att ha en kamera mellan mig själv och alla andra.


Tog dock kort på Frida och Pers bröllop i augusti och här kommer ett urval;


Frida och Per

 

 

Brudskål (påfyllning)

 

 




Snygging

 

 

Jag

 

 

Fina Malin och Johan

 

 

 

 

 

Goa Emma med bebismagen

 

 

Frida ♥ Per

 

 

Tårtan

 

 

Tårtdax

 

 

Brudvals

 

 

Bandet SoS

 

 

Erik och Patrik

 

 

Bruden rockar loss

 

 

Dans, dans, dans!!

 

 


Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0