Tjejkväll på stan

Usch och fy! Hade inte tänkt gå på stan ikväll, men tillslut blev det en snabbis ändå. Trångt, varmt och helt galet mycket folk. Jag köpte blommor till lägenheten. Var inte så mycket trängsel inne på blomsteraffären och dessutom 20% på alla gröna växter :). Ska göra ett blomsterarrangemang sedan så jag inhandlade lite stenar, grus och andra dekorationer. Nu fattas bara blomjorden så jag kan börja.

 



Blev inte många knop förutom promenaden på stan. Igår tränade jag inget heller. Kände mig krasslig igår morse så jag cyklade ut till mamma och pappa efter att mamma tränat och sen promenerade vi där. Sedan cyklade jag hem igen. Blev iaf en mil på cykel och åtta km prommis.

Nu blir det nanna kudde.

Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0