Att ha en härlig fredag

Idag efter jobbet åkte jag och storhandlade. Inte så vanligt att jag/vi gör det en fredagseftermiddag och jag förstår varför vi inte brukar göra det. ALLA andra är också och handlar då. Jag hade relativt gott om tid så jag tog det lilla lugna och handlade i lite drygt en timma.
På söndag kommer farmor, mamma och pappa och äter tårta eftersom pappa jobbar eftermiddag på min födelsedag.
Smörgåstårta kräver en del ingridienser och självklart glömde jag lappen i bilen och jag orkade inte gå ut igen med stora vagnen så jag fick helt enkelt klara mig utan den. Jag tror att det gick bra, men har inte jämfört innehållet i kylskåpet med shoppinglistan.

Efter handligen åkte jag hem och stökade undan alla varor och sedan började jag med middagen. Mattias och Josefin kom och åt middag här. De firade mig idag eftersom de åker till Luleå på söndag förmiddag.
Jag fick ett presentkort på Naturkompaniet -YES!- och vi fick även en inflyttningspresent. En jättestor häftig skål! Ni ska få se nån annan dag.

Efter middagen (som bestod av grillad fläskfilé, potatisvåfflor, sallad bestående av melon, feta och gurka, samt bearnaisesås till) tog vi en härlig skogspromenad. Sivan tycke det var skitskoj! Det var kul att få visa hur fint det är i "vår" skog.
När vi kom hem igen åt vi Dumleglass :).


Bror och fina Josefin


Sivis

Tack för en mysig kväll (med samtal om diverse konstiga tankar..) :)!

Kommentarer
Postat av: Sivan

Er skog var askul! Helt färdig är jag idag (så kul vare) så husse och jag tar sovmorgon:). Tack för en trevlig kväll!

2011-08-20 @ 09:30:34

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0