Herreje

Måndag igen. Hur i all fridens dagar kan helgerna gå så fort? Delvis beroende på vad man gör, tror jag.
I fredags var, som sagt, Josefin och Matti här på middag. I lördags bakade jag och sedan åkte vi på 30-årsfest i Kramfors. Och igår kom farmor, mamma och pappa och firade mig i förskott. Sedan gick jag och Patrik upp i skogen till skrevan och tänkte göra en klätterled där, men tyvärr verkar det som att det blir alldeles för svårt där vi tänkt oss ha den.
Efter det åkte vi till P's syster och surrade lite, samt hämtade sänggavlarna till sängen hon tidigare lånat.
Nu har vi ännu tre extrasängar här hemma. Perfekt när det snart kommer folk och hälsar på :).

Jag tror att i det där ligger förklaringen till varför helgen gått fort.
Nu; upp på cykeln och till jobbet.

Kommentarer
Postat av: mamma

Tack för fikat! Det var supergott! Kram <3

2011-08-22 @ 20:14:36

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0