Lillebror




Igår åkte Markus till staterna. Han skulle komma fram vid 4-tiden inatt, ca kl. 21 där, och sedan ta sig vidare till Ames, där han ska bo. Jag kunde inte somna igår när vi gått och lagt oss, eftersom jag låg och tänkte på hur han skulle hitta och allt då det inte gick att fixa någon från skolan (tror jag det var) som kunde komma och möta upp när han landade så sent.. Tur att det inte var ännu senare han skulle komma fram i alla fall. Jag VET att det löser sig, men när man har varit på resande fot i så många timmar är man inte riktigt klar i knoppen. Och han ordnar det mesta -trots att han är en vimmel-pelle.

/En orolig höna till syster

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja, det känns skönt att han är framme. Jag sov heller inte så bra. :) Kram

2011-08-10 @ 15:34:55
Postat av: Emelie

Fin kille! :)

2011-08-14 @ 01:00:47

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0