Lunchdate

Idag hade jag en så'n tur att bli bjuden på lunch av min mamma :). Är väldigt lugnt på jobbet så lunchen blev rätt lång. Vi hann med en kort sväng på stan efter käket.
Jag hittade en del kläder, men ska bara köpa ett par jeans. Har så väldans svårt att hitta just sådana, som passar. De flesta brukar stå "rakt upp" bak i svanken, istället för att följa med kroppen...Öhh, om ni förstår hur jag menar. I alla fall så var dessa jättebra och 400 riksdaler är ju ingen förmögenhet.

Jag har sysselsatt mig ikväll med att plocka lite röda vinbär. Jag tror att fåglarna ätit upp det mesta, men litegrann fanns det i alla fall. Ok, jag har suttit en hel del framför datorn också, men det får man väl!?

Kommentarer
Postat av: mamma

... och jag hade sån tur att jag fick bjuda dig på lunch. Ja, jag tycker att du ska köpa jeansen - de satt snyggt! Kram <3

2011-08-09 @ 22:23:48
Postat av: Jacobmona

Beautiful site!

2011-10-28 @ 11:52:50
URL: http://jacobmona.blogsmall.com

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0