Mera Öland


Cajsa/Gudrun




Patrik och Janne




Galningar!




High-five!




Maskeradkväll. Detta är Egon.




Sandra som Snövit




Cajsa som nyckelpiga




Linda och Jonas var också nyckelpigor.




Janne. Har ni sett LMFAO´s video?? Sjukt lika!




Ibland ryker det lite väl mycket när man grillar. Man kan skymta Stormurarn i röken.




Filip




Gänget som klätt ut sig




Roboten andas lite friskluft.




Världens finaste!




Fina Teresia




Vi två




Sofia och Mange shakear





Mia och stackars Lars som slitit av muskelfästet i axeln. Den där "ställningen" hade han på natt som dag.




Mange och Macke




Teresia, Josse och Macke




Kalle försöker spela trummor på Josse




Patrik tar på sig bältet




Gänget som var kvar i stuga 87 på onsdagen




Sandra och jag innan Strand (krogen)



Strand var på onsdagen och vi åkte hem på fredagen så de sista två dagarna verkar jag ha gett kameran semester för jag tog inga fler bilder.

En härlig vecka och ett år kvar till nästa gång. Då hoppas vi att vädergudarna är på vår sida heeela veckan.

Kommentarer
Postat av: Linn

Tack tack!



Så härligt med skogen så nära inpå, är tomten stor också?

Och toppen med så många rum, då ryms det ju många barn ;)



Vi har också ganska stort, om man räknar med altanen som är på 40 kvm så har vi hela 300 kvm att strutta omkring på! För att inte tala om den förbaskade tomten på 1500 kvm. Den är INTE rolig att klippa ;)



Trivs i allafall superbra, även fast vi bor mitt inne i ett bostadsområde. Tack vare hörntomten har vi bara en granne nära inpå som tur är.

2011-08-05 @ 14:49:31
URL: http://viktigalinn.blogg.se/
Postat av: spiderchick

haha vilka roliga bilder :-)



Kul att du hittade in till mig ;-)

2011-08-05 @ 19:28:50
URL: http://spiderchick.nu

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0