Öland

Kära återseenden. Sandra och Teresia

 

 

Patrik och Sofia

 

 

Kalle

 

 

Sandra, Janne och Jimmy. Tre av de sex som bodde i vår stuga. Teresia, jag och Patrik var det också.

 

 

Josse och Patrik. Inte så bra bild, men jag ville bara visa vad mysigt vi har det på Öland.

 

 

AC var så nöjd över sin "lilla" grogg/drink.

 

 

Frukost i stuga 87 :)

 

 

Sandra

 

 

Jan-Banan

 

 

...så var det middag! Jimmy, a.k.a. Stormurarn, grillar.

 

 

Sandra, Patrik och Per

 

 

Min finaste!

 

 

Rosé ;)

 

 

Kärlek

 

 

..också kärlek!

 

 

Snygg-Petra ;)

 

 

Jag i Johnny och Jessicas husbil. De körde ner över natten för att överraska oss. Mycket bra initiativ! :)

 

 

Carolina och Jessica

 

 

Linus i Petras linne

 

 

Hula-hula. Jag som trodde det var fox och bugg som gällde...

 

 

Solar i kvällssolen

 

 

Kääärlek

 

 

..trevåningsgemenskap :)

 

 

Det är inte bara vuxna som njuter av Öland

 

 

Cajsa

 

 

Här bär grabbarna in Teresia..

 

 

..på toa.

 

 



Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0