Halva jobbveckan avverkad!

Nu är det nedräkning till helgen. Skööönt!
Idag hade jag tänkt hälsa på Kattis och lille Joel efter jobbet, men de har dop i helgen så de hade en massa att stå i. Då behövdes inte en yrhöna som jag där ;). Hihi. Vi tar det nästa vecka istället!
Jag tänkte då gå på stan en sväng efter jag slutat, men jag kände inte att jag hade rätt sorts energi till det så jag köpte en grillad kyckling och åkte hem och käkade kycklingsallad till ljudet av en sprakande brasa istället. Mycket bättre :)! Desvärre har jag ju inte kunnat kryssa av fler klappar på listan :-S, men jag känner ingen stress :).

Nu börjar det bli lite tråkigt att vara hemma själv. Jag lyckas bli sen på mornarna också när Patrik inte klivit upp före mig och gjort upp eld i kaminen. Nu får jag lov att fixa det själv och jag vet inte hur det går till, men klockan har gått mycket fortare dessa dagar..? Konstigt.



Kommentarer
Postat av: Nathalie

Tack så mycket, känns riktigt spännande! :) Ni är varmt välkomna och se slutresultatet då vi är klara med renoveringen!

2011-12-08 @ 16:00:29

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0