Lillis

En liten skatt växer i min mage ♥


Profilbild. Gick inte få någon särskilt bra då lill-fisen inte ville ligga stilla.



Uppifrån. Det man ser är armen ända från axeln och ut till handen (som han/hon har framför ansiktet)



Ena foten underifrån


Fot, underben och lår från sidan.


Helt fantastisk, makalös känsla att få se sin lilla bebis! Nu vågar jag tro på att det jag känner är en liten krabat som buffar på mig. Har känt det till och från i några veckor men inte förrän jag verkligen såg med egna ögon att det faktiskt fanns något där inne, erkände jag för mig själv att det var lill-hjärtat som rörde sig.

Lill-parveln är orsaken till att jag inte orkat skriva så mycket här. All energi har gått till att jobba och orka hålla mig vaken (vilket inte alltid har gått sådär jättebra).
Nu mår jag varken dåligt eller är lika trött så man kan sammanfatta det med att jag mår TOPPEN :)!

Det är beräknat att bebisen kommer födas kring den 12:e maj. Det innebär att vi nu är i v. 19 och snart har gått halva tiden.

VI LÄNGTAR EFTER DIG ♥ (men stanna för böveln där inne tills du är fardiggräddad)!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Oh shit nu börjar det bli spännande! Så himla roligt, och jag längtar också tills vi får se vad det blir för en :) Stor kram till er!!

2011-12-13 @ 19:06:23
Postat av: Agnes

Ååå va kul! Du o Patrik är ju verkligen gjorda för varandra sen kan ju inte annat än bli en toppen bebis.. lycka till med allt och grattis än en gång. Kram

Postat av: Brillan

Det är så roligt att jag ska få bli tant! Jag längtar så!



Och kom ihåg att jag och magnus är auktoriserade barnvakter med lång erfarenhet och ett barnsäkert hem.



Kram!!

2011-12-13 @ 20:43:21
Postat av: Brillan

Det är så roligt att jag ska få bli tant! Jag längtar så!



Och kom ihåg att jag och magnus är auktoriserade barnvakter med lång erfarenhet och ett barnsäkert hem.



Kram!!

2011-12-13 @ 20:44:02
Postat av: Brillan

Det är så roligt att jag ska få bli tant! Jag längtar så!



Och kom ihåg att jag och magnus är auktoriserade barnvakter med lång erfarenhet och ett barnsäkert hem.



Kram!!

2011-12-13 @ 20:44:32
Postat av: Brillan

Det är så roligt att jag ska få bli tant! Jag längtar så!



Och kom ihåg att jag och magnus är auktoriserade barnvakter med lång erfarenhet och ett barnsäkert hem.



Kram!!

2011-12-13 @ 20:45:01
Postat av: mormor

Men så söt! Full fart på - lik sin mor! :)

<3

2011-12-13 @ 22:02:32
Postat av: Malla

Är så glada för er skull! Ni har så mycket häftigt och spännande saker för er så du anar inte. Det sägs ju att känslan då man blir föräldrar inte går att beskriva, vilket är sant, men snart får ni uppleva den (och har delvis redan börjat) och ni kommer bli toppen bra föräldrar. Många kramar till er!!

2011-12-13 @ 23:44:40
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson
Postat av: Linn

Jag är så glad för er skull kära vän! Helt fantastiskt och jag längtar tills vi ses nästa gång så jag får krama om dig ordentligt!

2011-12-15 @ 22:29:52

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0