Railay Beach

När vi åkte vidare från Phi Phi, var destinationen Railay Beach.



Vår lägenhet såg ut precis som de mitt emot. Kortet är tagen från öppningen ut till balkongen.




Johnny och Jessica ute på deras balkong. Vi hade lägenheterna bredvid varandra och emellan fanns en dörr vi kunde öppna eller ha stängd (surprise - det var en dörr).



Fint!







Trappen ner mot poolen



Patrik på balkongen



Det var fönster från sovrummet in till toan. Vad det nu ska vara nödvändigt för..



Utsikten från balkongen på kvällen



Min sjukling :(





På väg mot frukosten











Kvällsdopp :)



Väntar på solnedgången på stranden




Fotbollsmatch i solnedgången






Ja..fast man är i Thailand, måste det uppdateras.



Ljuslyktor ställs ut på borden på hotellrestaurangen. Jag stod på stranden och tog kortet så på kvällarna när man åt middag hörde man vågornas brus.


Nu verkar bilduppladdningen strejka igen :(. Jag fattar inte vad som händer. Igår gick det hur bra som helst ju.

Är ändå god natt nu! Nöjd över att ha hjärtat bredvid mig inatt :).

Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0