Borta bra men hemma bäst



Vi har haft en underbar semester. Trots sjukdom har vi haft det helt otroligt härligt :)!
Lägger upp bilder i morgon så då kan jag förklara mer vad vi har gjort och var vi varit.

Idag har jag varit på Combat och det kändes att jag vilade i två veckor innan vi åkte, eftersom jag var förkyld. Sen har vi ju varit borta i två veckor också så det är en månad sedan jag tränade. Phuu!

Vi har inte riktigt ställt om sedan vi kom hem så på kvällarna är vi jättetrötta, men vaknar vid halv sex-snåret och är pigga. Tur att det inte är tvärt om.

Nu ska jag borsta tänderna och hoppa i säng.

Natti!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad hände med "Lägger upp bilder imorgon så.."? ;)

2011-02-05 @ 19:30:51

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0