Fredag

I onsdags kändes det som fredag och idag vet jag inte riktigt vilken dag det känns som...
Mamma och pappa ska komma och äta här ikväll och sedan blir det förmodligen dans. Tidigare idag kändes det som att det inte skulle bli det, men jag känner mig allt piggare nu. Konstigt nog var min sämsta kväll/natt med förkylningen i natt. Har ju varit förkyld ett tag nu så jag förstår inte riktigt vad det är som gör att det blir sämre nu.
Blender på Gnistan vill man gärna inte missa. Å andra sidan har vi ett event att se fram emot om nån vecka. Då vill jag inte vara förkyld.


Vi

 

 

Mamma och pappa


Kommentarer
Postat av: Andrea

fina bilder :)

2011-01-10 @ 20:55:12
URL: http://onlyandy.blogg.se/

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0