Nyårsafton

Vi spenderade dagen, kvällen och natten hos härliga Helen och Emil i Östtjärn (Sundsvall). Hur kul som helst! Här följer lite bilder.

 

När vi kom fram fick vi en god jordgubbsdrink (jag har ätit upp jordgubben..)

 

 

Alla är redo för lite äventyr utomhus. Ska alldeles strax traska iväg.

 

 

MYCKET snö i Sundsvallstrakten

 

 

Gänget på väg

 

 

Söt-Helén, även värdinna

 

 

Go-Emil, även värd och lekledare

 

 

Rätt brant backe. Men vad skulle vi göra där?

 

 

Just det, pulkrace! :)

 

 

ÅÅÅÅÅÅÅK!!

 

 

Man förstår att det blir mycket..

 

 

...snö i fejset.

 

 

Sen blev det korvgrillning

 

 

Fixade för middag

 

 

Efteråt blev det lite dans :)

 

 

De som inte fick någon kavaljer, fick dansa själv ;)

 

 

Min finaste fining!

 

 

Lockat håret, dagen till ära

 

 

Tävlar om vem som kan få in flest cheezeballs i munnen. Jag var faktiskt inte störst i käften :P

 

 

Det gick mycket Minttu!

 

 

Haha, den enda bilden jag fick som åtminstone liknar fyrverkerier. Var inga riktigt stora så det var svårt. Plus att jag stod för nära (och inte var riktigt nykter).

 

 

Mera dans

 

 

Sen var det god natt. Klockan var då strax innan fyra på morgonen. En super-nyår, tack vare alla som var där och då särskilt värdparet :D!

Tusen tack!!

 


Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0