Trerätters på en tisdag

Igår kom bror Markus och hans Emelie hit på middag. De fixade förrätt och vin och vi ordnade resten. Riktigt lyxig tisdag. Både god mat och härligt sällskap! Inte varje dag man får ha dem på middag heller.

 

Alla fick faktiskt vin, även om det bara finns ett glas på bordet. Vi hade inte hunnit sätta oss när jag tog kortet så glasen fanns i händerna.

 

Den mycket goda förrätten

 

Min fina bror

 

Min fina svägerska Emelie

 

Min fina Patrik

 

Ljus är ett måste!

 

Kvällens efterrätt; smoothie

 

Tv-spel efter maten

 

Emelie "skjuter" med pil och båge

 

Cool vinbox va!? Just det, det längst bort på bordet är inte en väska!

 

Tusen tack för en mysig kväll. En vanlig tisdag blev som en toppen-fredag!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack så mycket för en jättetrevlig kväll! Objektivet var ett bra köp, fina bilder! :)

kram kram

2011-01-12 @ 23:21:16
Postat av: mamma

Vad duktig du blivit på att fota! Ser ut att smaka riktigt gott den där middagen... :)

2011-01-15 @ 16:39:10

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0