Jisses

Äntligen har jag fått tillbaka min vanliga röst (efter tre veckors heshet) och hostan är nästan helt borta. Idag blev det träning -FINALLY! Dagens röra-på-sig-sammanfattning: 1,5 mils cykling och en timmes BodyCombat-pass. Efter att enbart ha rensat rabatter, ätit glass, druckit rosé och grillat (jag har faktiskt klättrat också..), kommer jag känna av dagens aktiviteter imorrn. Jag har dock lärt mig av mina misstag sedan tidigare, och ska därför inte rivstarta och chocka kroppen alltför mycket så att jag blir sjuk. Nej, mjukstart ska det va. Löpning imorrn..? ;)

Har precis ätit två hårdbrödmackor med leverpastej och tomat. Måste gå och duscha snart så håret hinner torka någorlunda innan sovdags.


Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0