En liten segis

Trots att jag varit vaken i två timmar har jag inte gjort mycket vettigt. Låg vaken rätt länge igår och surfade så jag kände mig lite seg när jag vaknade. Har ätit frukost bestående av fil, färska jordgubbar och skivad banan - mums! Det är 27 grader ute så jag tänkte ta mig en promenad/löptur (får se beroende på värmen) innan jag sätter igång med mer flyttpackning. Nu ser det verkligen ut som ett bombnedslag här hemma! Men det gör inget - för vi ska flytta till hus ;).
Ååå, vad jag längtar!!

Har förresten glömt bort att skriva att vi blir av med läggan till den första juli :D! Kunde inte bli bättre! Glad, glad, glad!

Nu ut i solen.



Btw... 9 dagar kvar!

Kommentarer
Postat av: mamma

Vad skönt. :)

2011-06-11 @ 15:31:08

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0