Långt emellan

Blir inte så mycket uppdatering nu då vi inte har internet i huset än. Vi kör med P´s IPhone som trådlöst nätverk och det blir inte så mycket surfande då.

Vi har iaf kommit hyffsat i ordning. Köket är helt uppackat och vardagsrummet är klart! Det är alla kläder och div. "lull-lull" som inte fått någon plats egentligen. Fortfarande en del kartonger kvar, men jag tror att det mesta av innehållet får vänta tills vi är klara med sovrummet. För det har P rivit ut! Redan första kvällen här tog han ut golvmattan. Tapeterna ligger till stor del i en plastsäck och vi har i stort sett bestämt hur det ska se ut när det är klart. Golvet och det som ska upp på väggarna är beställt. Det vi egentligen har kvar att bestämma är skjutgarderoben som ska placeras i ena änden av rummet. Det blir IKEA någon dag på semestern :).

Kaminen står nere i garaget och är redo för installation. Ska bli så mysigt! :D Tänk att lyssna till en sprakande brasa och känna värmen från elden.

Om en timma eller två åker vi söderut till Johnny och Jessica för att fira midsommar. Det blir grillning och vildmarksbad. Jag planerar att INTE bli sjuk. Har känt mig lite halv-hängig de sista dagarna. Jag vet ju dock att det beror på alldeles för lite sömn. Den har blivit lidande under flytt och -jobbperioden. Har i alla fall jobbat in min femte semestervecka! Lovely :)! Vore härligt att inte vara förkyld under Ölandsveckan. Då blir det ännu mindre sömn, det vet jag av erfarenhet..

Nä, nu ska vi snart käka sill-lunch här hemma! Håller på att koka ny-pärern. Gott! :)



GLAD MIDSOMMAR PÅ ER ALLA OCH HOPPAS NI FÅR EN HÄRLIG HELG! :)

Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0