Ledig!

Gud vad skönt att ha ledigt så många dagar på raken. Känns nästan som "mini-semester" :).
Torsdagen spenderade vi till stor del hos mamma och pappa. I fredags var vi på Ringkallen och klättrade och igår målade vi hela dagen. Britta och Magnus håller på att byta färg på huset så vi hjälpte till igår. Som tack fick vid supergod grillad mat och rabarberpaj till efterrätt. Värt!

I morse klev jag upp 06.20 och åkte på hundutställning för att sitta i insläppet. Vi har varit vakna alldeles för länge de närmsta dagarna så jag var verkligen supertrött i morse. Tror jag druckit för lite nu när jag suttit i solen hela förmiddagen också för jag har huvudvärk! Går över med lite vatten, hoppas jag.

Ska strax springa ner till tvättstugan och kolla om det finns någon tvättid. Vi MÅSTE tvätta!

Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0