Två helt underbara år

Jag och världens bästa har idag varit tillsammans i två hela år. Känns som att vi alltid varit det, men ändå som att tiden gått otroligt fort.

Vi har hunnit med många roliga saker. Åkt bräda i Alperna, snorklat i Thailand, klättrat på en massa berg, knatat på många fina stigar i vår underbara natur, umgåtts med superfina människor, tagit många danssteg tillsammans, lagat ett antal goda middagar, grillat med otrolig utsikt, tränat, pratat, myst i soffan framför en film...listan kan göras lååång.


Patrik, att vara tillsammans med dig är det bästa som finns! Jag älskar dig så mycket att mitt hjärta sväller till minst dubbla storleken och tar en otrolig plats i mitt bröst. Bästa känslan i världen! Jag njuter av att umgås med dig - varje minut! Du gör mig till en bättre människa


Kommentarer
Postat av: Maria Lindgren

Åh vad fint skrivet. Ni är så fina tillsammans!

2011-06-20 @ 06:36:31
Postat av: Nathalie

Vad roligt för er :) Hoppas ni trivs bra i ert nya hus! :) Kram

2011-06-20 @ 11:08:58
URL: http://nattanorberg.blogg.se/
Postat av: Linn

Grattis gumman, du förtjänar all lycka i världen! Jag känner igen känslan, underbart att ha hittat sin stora kärlek eller hur! :D KRAM!

2011-06-20 @ 18:10:40
Postat av: Malla

Åh vad fint! Kärlek!

2011-06-20 @ 20:10:07
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson
Postat av: Emelie

Härligt med kärlek ♥!

Och ni firar bra med att flytta in i huset :) Snart kommer jag och hälsar på. kram

2011-06-23 @ 07:42:47

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0