Kalla mig chefen!

Denna vecka är det jag som styr på jobbet. Den ordinarie bossen är i Åre på semester. Det finns iofs inte så många fler än jag som skulle kunna ta över den posten, men det behöver väl inte betyda nåt?

Har precis njuuuuutit av en utsökt middag! Makaroner och fläsk. Så länge sedan. Och så fantastiskt gott! Tack mor och far för fläsket :)!
Jag tror jag hoppar över träningspasset idag och tar en lång härlig promenad ist. Sedan tänkte jag baka negerbollar (jag struntar i att man tydligen ska säga chokladbollar nu för tiden, för det heter faktiskt inte det). Eller baka och baka. Man rör mest ihop.
Ungefär så blir nog min tisdagskväll!


Kommentarer
Postat av: mamma & pappa

Varsego! kram

2011-03-08 @ 21:26:55
Postat av: Agnes

Klart att det betyder nått..skönt att bossa nån vecka sådär lite nu och då..

Då får man känna sig lite viktig och förhoppningsvis har man en mkt nöjd chef som uppskattar att man hållt ställningarna.. ansvartillägg också ska du ju ha på lönen;)



Fina negerbollar, för det har dom ju alltid hetat och kommer alltid att heta enligt mig iaf!=)


Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0