Söndagsaktiviteter

Igår skidade mamma, pappa, jag och Patrik upp till Vitsjöstugan. Vi hade med oss lite fika så vi slog oss ner vid strandkanten och drack lite varm choklad och solade en stund innan vi åkte hemåt igen.









Efter skidturen blev det ett träningspass för mig och mamma.
Kvällen spenderades i soffan med ♥.

Helgen var helt underbar! Den känns så mycket längre när man får vara ute aktivera sig :).

Nu ska jag gå tillbaka till jobbet (har lunch nu). När jag jobbat klart blir det middag och sedan ett combat-pass! Jag hoppas verkligen att det är instruktören som står uppskriven på hemsidan som ska ha passet. Man blir så taggad för hon är grym!

Hörs. Hej.

Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0