Spin it

Blev spinning ikväll. Gött!. Det var nog banne mig svettigaste gången.
I morgon blir det combat. Är ny release och det nya programmet verkar bra! Åtminstone de låtar vi fått prova på :).

Vi har hunnit med att storhandla idag. Härligt att ha gjort bort det inför helgen. Lägenheten blir då nästintill full av gäster och det ska bli så trevligt!
På fredag kommer Sofia från Sthlm och då blir det en lugn kväll hemma hos oss. På lördag kommer Jessica, Emma och Marielle och då blir det shopping antar jag. Iaf för dem ;). Fika på stan är självskrivet.
Halv åtta har jag bokat bord på Public så då går tjejligan dit för att äta. Britta ansluter också och det ska verkligen bli skoj att sammanföra dem :). Ev. utgång sedan.
Jag längtar!


Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0