Dålig update

Med det härliga vädret kommer mindre lust att sitta vid datorn. Därav den dåliga uppdateringen på sistone.

Igår hade vi iaf det vi gjorde. Tvättid och löpning stod på schemat men vi fick mer att göra. När jag gick in i förrådet (vi har ett inne i lägenheten) och öppnade frysen såg jag till min förfäran att något inte stod rätt till. Jag tänkte först att det var Coca Cola i botten på en av lådorna men insåg att det skulle inte varit flytande i frysen (varför vi överhuvudtaget skulle ha coca cola i frysen...?) och förstod då att det var blod.
JÄVLAR! I fredags när vi höll på att tillverka ett födelsedagskort drogs sladden till frysen ur för att ge plats åt kabeln till skrivaren. Tyvärr kom vi ju då inte ihåg att stoppa tillbaka frys-sladden.
Älgfärsen var tråkigast att bli av med, men det värsta var att vi hade ca 4 kg räkor i frysen. Och ja, det luktar ju inte hallontårta precis...
Som tur var hade det inte gått så långt att det börjat bli dåligt och det luktar inget ur frysen nu när den är renskrubbad och sanerad.
Det var action i vardagen det ;)!

Löpningen gick hyffsat. Kände av mitt högra knä som av någon anledning (ålerdom?) börjat göra ont ibland. Behöver mer löpträning innan vårruset som jag och P´s kusin anmält oss till.

Nä, nu är lunchen snart slut och jag ska strax kila iväg till jobbet igen.
När jag slutar åker vi på två husvisningar :D!



Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0