Gårdagen

Efter jobbet svänge vi ihop en sallad med kräftstjärtar, ägg, paprika (haha, först skrev jag fel och skrev patrika. En blandning av våra namn, kan man säga ;) ), tomater, gurka, feta, sallad och dressing. Gott bröd till också, så klart!
Sen packade vi lite klättergrejer och gick upp i skogen i Myckling och testade en klätterled. Liiite svår, men det är väl så man blir bättre - genom att utmana sig själv!

Jättefin utsikt uppifrån toppen av berget och solen höll precis på att gå ner så det var superhärligt ljus.
När vi stod där uppe ringde mäklaren och sa att vi skulle skriva på tisdag - så undebart!

Idag blir det stan med mamma och sedan ut till dem så ska Patrik och jag bjuda dem på mat där. Blir helgrillad nötytterfié, hasselbackspotatis och kantarellsås. Jordgubbar till efterrätt.

Verklien härligt väder idag. Patrik drog iväg med två klätterkompisar så jag får mamma helt för mig själv ;).

Dags att sätta fart nu. Har snackat med söta Lillan en stund. Skönt att hon verkar ha det bra Down under.







Kommentarer
Postat av: Josefin

Gud vad kul att ni ska köpa hus! Grattis! Mattias fick tydligen veta det av er pappa men säger ingenting till mig (som vanligt)så jag får läsa mig till vad som händer här i bloggen:). Skoj!

2011-05-22 @ 15:53:00

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0