Onsdag

Det var två mycket trevliga visningar vi var på igår. Det ena objektet är tyvärr alldeles för dyrt då det är ett fritidshus och behöver utbyggnad/ombyggnad för att bli tillräckligt stort.
Men vilket läge! Ojoj, ta en titt!

Det andra huset var en positiv överraskning för min del! Får se vad det leder till...

Ikväll ska vi iväg och grilla med Klätterklubben. Det är även möte och jag hoppas att de inte drar ut lika mycket på tiden som när jag var med i Spaniel och Retrieverklubben.
Trevligt med grillning iaf :)!



Kommentarer
Postat av: Bellan

Vad kul med husvisningar!! Fastän jag trivs jättebra i vårat hus skulle jag kunna gå på visningar bara för att det är så kul och inspirerande att se andras hem :) Kram

2011-05-11 @ 14:10:31
URL: http://w
Postat av: mamma

Blir kul att se huset ni spanat in... vi hänger med på lördag. :)

2011-05-11 @ 21:21:17

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0