Seg-söndag

Har känt mig lite halv-krasslig idag så jag har inte gjort många knop. Dammsugit och städat lite. Och läst Harry Potter. Patrik gick och tränade vid 12 och det hade varit fint att följa med, men det kändes onödigt att bli sjuk så hoppade över det och blir piggare istället.

Igår var vi och kikade på huset igen. Vi tog med oss våra föräldrar och de tyckte det var ett mycket bra place! Mäklaren skulle höra av sig imorgon eller på tisdag så får vi höra hur många fler som är intresserade.

Jag tror bestämt att jag ska lägga mig i sängen och fortsätta läsa boken snart. Tänkte se klart på naturprogrammet på tvåan först, men vid åtta börjar VM-finalen så då lär det inte bli mer naturprogram.. (det kanske är slut då också, så..)

Hörs imorrn!




Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad kul! Berätta mer om huset!!:)

2011-05-16 @ 00:32:13

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0