Jag längtar!

Det är så härligt att det blivit kallare ute (igen). Nu går jag bara och hoppas på att det ska snöa och sedan stanna kvar! Det är så mysigt när det är vitt och tyst. Advent blir så härligt när det finns snö så stämningen infinner sig snabbare.

Jag har redan lyssnat på julmusik och köpt julgardiner till köket. Några julklappar har jag också hunnit med, men jag är långt ifrån klar.

Nu ska jag surfa vidare på några sidor med julpyssel och dekorationer, bl.a. den här kransen som jag tänkte att man kan klä med granris och annat fint! :)




Just det, jag har även inhandlat dessa fina sängkläder att ha till jul! :)

Bild: jotex.se

Kommentarer
Postat av: B&L

=)

Postat av: B&L

=)

Postat av: B&L

=)

Postat av: patrik

ska vi bädda nytt!? =)

2011-11-18 @ 21:30:33

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0