Lycklig tjej

Gissa om jag blev glad när jag vaknade halv åtta i morse och såg att det hade snöat?!! :-D Tyvärr är det för varmt så det ligger inte kvar nu, men jag hoppas på mer snö snart.

Vi har haft en mysig helg med besök av Isa och Simon. Igår tävlade de i Paradisbuggen i Husum och då var vi och kikade. Jättekul att se och framförallt kul att de VANN :)!
När tävlingen var slut åkte vi hem till oss och lagade go-middag (helstekt ryggbiff med klyftpotatis och ädelostsås :). Till det hade Patrik köpt Amarone. Citronpaj och vaniljglass till efterrätt) och sedan blev det Kapten Röd på Harry's.

Isa och Simon har nu åkt och jag och Patrik ligger i soffan och kollar på skidstaffetten. Eller, jag kollar och Patrik sover ;).


Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0