Övertid

Gud vad bra att vi har så mycket att göra på jobbet att jag t.o.m. kunde jobba över en och en halv timma idag! Patrik är i Härnta och jobbar så det passade alldeles utmärkt att jag spenderade lite extra tid på jobbet.

Var dock jäääkligt trött när jag kom hem. Trots det har jag faktiskt fått en del gjort. Jag har satt upp gardiner inför advent på övervåningen och också dammtorkat där. Hade tänkt hänga upp de vita julstjärnorna i fönstren också, men det visade sig att jag måste fixa ny kabel till dem, för de passar inte här. De ska sitta i ett sådant där litet uttag som sitter direkt ovanför fönstren (om ni fattar vad jag menar..), men i vårt hus finns inga sådana. Det får helt enkelt vara till en annan dag.

Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0