Söndag

Härligt värre har det varit ute idag :). Dagen har dock känts väldigt lång då vi gick ut vid halv 10-10 och donade lite. Gick in och åt lite lättare lunch innan vi åkte och handlade. När vi kom hem var klockan bara halv fyra, men det kändes som om den skulle varit sex. Därför blev det en tidig middag (f.ö. riktigt smaskig. Vi gjorde pasta och pastasås med lax, sparris, grädde och citron) och sen har vi sett på film och ätit bullar :).

Jag har fortfarande inte fattat att klockan inte är så mycket som jag tror så jag tror faktiskt att jag ska hoppa i säng nu. Riktigt skönt att vara utvilad imorgonbitti (förhoppningsvis).

Så, sov gott alla rara! :)



Har precis gjort upp eld i kaminen :)

Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0