Å jisses!

Inte har det blivit särskilt mycket mer aktivitet här inte.. På nåt sätt har man fullt upp ändå. Dessutom ligger jag efter med en massa annat på datorn. Bilder som ska fixas, kursen jag går...
Just nu fokuserar jag bara på att jag i morgon ÄNTLIGEN ska klippa och fixa färgen på håret! Jag fattar inte att jag alltid väntar så länge så att det blir helt outhärdligt.
Jajja!

Jag har precis gjort upp eld i kaminen. När hjärtat inte är hemma får man se till att fixa't själv ;).
Idag skulle jag och pappa byta bromsbelägg på bilen, men vi hann bryta till två fälgkors innan vi gav upp. Bultarna var fastdragna med en sådan där som går på lufttryck -men inte hade någon "momentvisare/kännare", så de satt alldeles för hårt. Rackarns när man äntligen kommit sig för!
Bilen blev ren i alla fall och jag fick dessutom god middag hos mamma och pappa :).

Nä, nu ska jag fantisera lite om hur härligt det ska bli att vara fin i håret ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag ger inget högt betyg till den här bloggen nuförtiden :P

2011-10-02 @ 20:53:31
Postat av: Emelie

Jag ger inget högt betyg till den här bloggen nuförtiden :P

2011-10-02 @ 20:55:05

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0